Kişisel Marka ve Sosyal Medya

Türker Okay

Günümüzde artık kendi markanızı yaratmak için ünlü olmanız gerekmiyor. Ayrıca markanızı yaratmanız ve markanızın değerini arttırmanız için ajanslara çuvallar dolusu para harcamanıza hiç gerek yok. İhtiyacınız olan ilk şey oturmuş bir karakter. Bu kavram biraz göreceli olduğundan dolayı suya sabuna dokunmadan kişisel markanız için önemli olan ikinci kavrama odaklanıyorum, Sosyal medya.

Kişisel markanızı oluşturmanız için sosyal medya niçin önemli?

  • Facebook_like_thumbSosyal medya aracılığı ile binlerce insana ulaşabilirsiniz.
  • Online markanızı oluşturup çalışmalarınızı bir bütün olarak sunabilirsiniz.
  • Her bir sosyal medya hesabınız oluşturmak istediğiniz kişisel markanızı destekler

Facebook: Paylaştığınız fotoğraflar ve bilgileriniz ile kişisel markanızın “sosyal hayat” kısmını destekler.

Linkedin: İş hayatı temelli bir sosyal ağ olan olan Linkedin’de takip ettiğiniz gruplar/şirketler ve yaptığınız yorumlar kişisel markanızın iş hayatı ile ilgili en önemli kısmını oluşturmaktadır.

Twitter: Benim favorimdir. Ülkemizde özellikle pazarlamacıların ve İK’cıların çok etkin bir şekilde kullandığını gördüğüm Twitter sizi 140 karaktere sığdırsa dahi özgürce bütün fikirlerinizi dünyaya duyurmanıza imkan veriyor.

Google+: Google’ın “Bende…

View original post 72 kelime daha

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

w

Connecting to %s